Forum Forum marynarzy i zainteresowanych tematyką morską Strona Główna Forum marynarzy i zainteresowanych tematyką morską
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kolejne MŚZ i dotarcie na miejsce pracy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum marynarzy i zainteresowanych tematyką morską Strona Główna -> Praca na statku.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sibkods
Użytkownik



Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:36, 07 Lip 2011    Temat postu: kolejne MŚZ i dotarcie na miejsce pracy

Witam, ciekawią mnie dwie rzeczy, na ktróre nie moge znaleźc odpowiedzi.

1.Czy po wyrabianiu kolejnych Świadectw zdrowia, przechodzi sie za każdym razem te same badania co przy pierwszym razie?

2. Jak wygląda sprawa dotarcia na miejsce pracy. Np. biorac kontrakt gdzie statek pływa w rejonach np. Ameryki płn. Armator płaci nam za bilety lotnicze?

3. I jeszcze jedno, jak to jest z praca na duzych wycieczkowcach, cięzko jest dostac kontrakt na takim statku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sibkods dnia Pią 10:45, 08 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dmechanik
Super użytkownik



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy

PostWysłany: Pią 17:02, 08 Lip 2011    Temat postu:

Postaram się Ci trochę pomóc.
1.Świadectwo zdrowia najczęściej jest ważne 2-lata od daty wystawienia. Istnieją oczywiście bandery, które uznają świadectwo przez np. 12 miesiące. Co do badan wszystko zależy od agencji mustrującej i bandery (niektóre flagi mają listę uznanych lekarzy w danym kraju i honorują tylko ich świadectwa). Bardzo duża część naszych kolegów dostaje świadectwa zdrowia na podstawie sprawdzenia stanu ogólnego i ciśnienia krwi. Oraz opłaty za wystawienie. Niemniej warto jednak co te 2 lata sprawdzić swój stan zdrowia (krew, mocz, RTG, EKG) choćby dla własnej wiedzy.
2.W większości przypadków transport na miejsce zamustrowania organizuje agencja crewingowa ale oczywiście zdarza się, że dojeżdżasz w jakieś miejsce sam (np. do Kanału Kilońskiego) wsiadasz na statek a Kapitan zwraca Ci kasę na podstawie rachunków. Przy lotach samolotem wszystko aranżuje agencja. Ewentualnie koszt przejazdu na lotnisko lub z lotniska jest pokrywany przez Kapitana lub agencję,
3.Praca na dużych wycieczkowcach? Po co Ci to? Małe kabiny, często bez bulajów dla załogi szeregowej, ciężka praca w każdym porcie gdy pasażerowie jadą zwiedzać lokalne atrakcje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum marynarzy i zainteresowanych tematyką morską Strona Główna -> Praca na statku. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin