|
Forum marynarzy i zainteresowanych tematyką morską Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sibkods Użytkownik
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 18:36, 07 Lip 2011 Temat postu: kolejne MŚZ i dotarcie na miejsce pracy |
|
|
Witam, ciekawią mnie dwie rzeczy, na ktróre nie moge znaleźc odpowiedzi.
1.Czy po wyrabianiu kolejnych Świadectw zdrowia, przechodzi sie za każdym razem te same badania co przy pierwszym razie?
2. Jak wygląda sprawa dotarcia na miejsce pracy. Np. biorac kontrakt gdzie statek pływa w rejonach np. Ameryki płn. Armator płaci nam za bilety lotnicze?
3. I jeszcze jedno, jak to jest z praca na duzych wycieczkowcach, cięzko jest dostac kontrakt na takim statku?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sibkods dnia Pią 10:45, 08 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
dmechanik Super użytkownik
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 215 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
|
Wysłany: Pią 17:02, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Postaram się Ci trochę pomóc.
1.Świadectwo zdrowia najczęściej jest ważne 2-lata od daty wystawienia. Istnieją oczywiście bandery, które uznają świadectwo przez np. 12 miesiące. Co do badan wszystko zależy od agencji mustrującej i bandery (niektóre flagi mają listę uznanych lekarzy w danym kraju i honorują tylko ich świadectwa). Bardzo duża część naszych kolegów dostaje świadectwa zdrowia na podstawie sprawdzenia stanu ogólnego i ciśnienia krwi. Oraz opłaty za wystawienie. Niemniej warto jednak co te 2 lata sprawdzić swój stan zdrowia (krew, mocz, RTG, EKG) choćby dla własnej wiedzy.
2.W większości przypadków transport na miejsce zamustrowania organizuje agencja crewingowa ale oczywiście zdarza się, że dojeżdżasz w jakieś miejsce sam (np. do Kanału Kilońskiego) wsiadasz na statek a Kapitan zwraca Ci kasę na podstawie rachunków. Przy lotach samolotem wszystko aranżuje agencja. Ewentualnie koszt przejazdu na lotnisko lub z lotniska jest pokrywany przez Kapitana lub agencję,
3.Praca na dużych wycieczkowcach? Po co Ci to? Małe kabiny, często bez bulajów dla załogi szeregowej, ciężka praca w każdym porcie gdy pasażerowie jadą zwiedzać lokalne atrakcje
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|