Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel Gość
|
Wysłany: Sob 17:17, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
pytanie do Adama ktory pracuje w porcie w anglii???
Jak ciezko jest z zalatwieniem pracy w anglii,w tej chwilii jestem na 3 roku Akademii Morskiej w szczecinie na nawigacji-transport morki ale nie jestem zainteresowany plywaniem za bardzo,mozesz mi przyblizyc jak znalazles taka prace,pozdrawiam-Pawel |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:06, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
chciałbym zeby mi ktos napisał ile zarabia młodszy marynarz, marynarz wachtowy i starszy marynarz |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:07, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ile trwa nauka tych marynarzy i jakie predyspozycje fizyczne psychiczne i zdrowotne powinni miec i jakie choroby zawodowe moga ich czekac |
|
Powrót do góry |
|
|
ipIV Użytkownik
Dołączył: 28 Lis 2006 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 3:45, 11 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
marynarz wachtowy ~1000$, 3of - 2500$ tak przynajmniej mówiła mi jedna osoba z unityline. Na tankowcach trochę więcej...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Młody_Wilk Użytkownik
Dołączył: 15 Gru 2006 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 16:48, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Podam teraz zestawienie zarobków z kompanii Brise Schiffahrts GmbH Hamburg. Póki co jednak są to zarobki na cementowcach. Jesli chodzi o pozostałe statki to postaram się uzupełnić lub na Wasze życzenie dowiem się co i jak:). Dodać należy, że są również pewne bonusy w zależnosci od agencji. Na dzień dzisiejszy jedna z agencji obsługująca kompanię Brise to Andy Shipping [link widoczny dla zalogowanych] (z siedzibą w Szczecinie).
Kadet - 500$
OS - 1200$
OS/COOK - 1600$
AB - 1600$
Mate - 3100$ (pierwszy raz), 3300 (następne kontrakty)
Ch. Eng - 3100$ (podobnie jak u Mate'a)
Master - 5000$
Jeśli chodzi o jakieś specjalne informacje dotyczące zarobków proponowanych przez agencję Andy Shipping to pytajcie śmiało
Serdecznie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
2o Gość
|
Wysłany: Wto 14:15, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o zarobki to roznice w firmach sa ogromne. Ja jeste 2/oficerem i zarabiam ponad 2300GPB przez 12 miesiecy w roku. Pracuje w systemie 8/8 tygodni. Pracuje u zagranicznego armatora-bez posrednikow.
Na statku jest b.dobry socjal, internet wi-fi itd.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
magpaw Administrator
Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
|
Wysłany: Sob 23:18, 23 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Witam!
Proszę o kontakt autora postu "2o" z autorem strony Full-Ahead.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hańcza Użytkownik
Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Dębica
|
Wysłany: Czw 23:34, 10 Kwi 2008 Temat postu: do krika |
|
|
nie wiem skad sie urwales ale wiem na pewno ze nie spedziles na morzu wiecej niz 3 tygodnie . osobiscie nie znam zadnego marynaza w pelni zadowolonego ze swojego zawodu . a zarobki to jedyny powod dla ktorego mozna umierac na statku podczas kilkudniowej zalej pogody !!!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sailor Użytkownik
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
|
Wysłany: Nie 11:25, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zarobki nie są rewelacyjne,jesli porównac je z lądowymi.Pracuję 25 lat na morzu i czasami dorabiam sobie na lądzie. Ostatnimi czasy na lądzie znacznie lepiej wychodze z zyskiem niz na morzu, a poza tym śpie 8 godzin, nikt mnie nie straszy zwolnieniem, nie przebywam kilka miesięcy poza domem,nie muszę wykonywac kilku prac jednoczesnie i mam wszystko to czego nie mam na morzu(telefon, internet, rodzina,znajomi,spacery,wycieczki, kino,teatr,dyskoteki i koncerty,opieka medyczna i wolny czas dla siebie). Uważajcie z wyborem pracy na morzu, bo stracicie swoje życie ............na zawsze. Szybko przychodzi czas emerytury,a wtedy jest już za późno. Z morza wracacie na ląd wyeksploatowani, schorowani,ułomni i ubodzy w wekendy, których nie spędziliście z rodziną, wakacje,których nie było wam dane spędzic z dziećmi itd............Pomyślcie!!!!
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
amiadeuszw Użytkownik
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Slupsk
|
Wysłany: Pon 23:51, 05 Sty 2009 Temat postu: Krik |
|
|
Krik pozdro też chce iść DO DARŁOWA...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
sunrise00 Użytkownik
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:39, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Sailor ja nie wiem jako kto pływałes przez te 25 lat lub co robisz na ladzie ze tak dobrze zarabiasz ja mam 20 lat i czekam własnie na telefon z PŻM gdzie bede motorzystą za 2000 tys dolarow. Dla mnie 6 tys zl zarobic na ladzie jest rzecza nie osiagalna !!!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arop_75 Użytkownik
Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 3:41, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Witajcie, u mnie było ok. 1 rok temu 6400usd na bulku jako 1szy as eng. pod liberyjska flagą. Obecnie jestem u ang., i mam 6700euro jako 2nd/eng.
Dodam jedynie że jako 4/ty czy 3/ci bardzo żałowałem swojej decyzji dot. rodzaju studiów. Jako 2/gi a jednocześnie równorzędny chiefowi z pokładu widzę ze zarobki pomimo że mammy takie same, zakres kompetencji jest przeważająco większy na stronę c/o. Pensja kapitana a chiefa mech. to różnica w obecnej chwili zaledwie 200euro a mówimy o kwotach rzędu 9tys., więc żadna, a liczy się jednak dobry sen przez pół życia a nie chodzenie na nocne wachty i 12 godzinny system portowy o ile nie przyjdzie inspekcja i navigator musi robić swoje i 18h. nie wspomnę o roro gdzie chłopaki chodzą jak cienie a ja idę po nową kurtkę abercrombie:).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arop_75 dnia Sob 3:55, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|